123123 هيجان و سرگرمی با يک تبلت ايرانی
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 358
بازدید ماه : 3679
بازدید کل : 98669
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

هيجان و سرگرمی با يک تبلت ايرانی
پنج شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 20:17 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

چند هفته‌ای بیشتر نبود که تصمیمم برای خرید تبلت یکی از شرکت‌های خارجی قطعی شده بود تا اینکه با خودم فکر کردم که بهتر است با دوستان و کارشناسان تحریریه خودمان هم مشورتی کنم. بعد از کلی مشورت و نظرات کارشناسی یکی از دوستانم تو تحریریه دریچه فناوری اطلاعات برام تبلت ایرانی مینیاتور مدل TM 8 را معرفی کرد. 

TM 8 در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و نارنجی است که از اندروید 4.0.1 پشتیبانی می‌کند و قابل ارتقا نیز هست. پردازنده 1.5 گیگاهرتز دارد و صفحه نمایش 7 اینچی حرارتی با قابلیت تشخیص 5 نقطه همزمان که باعث شده از تمامی بازی‌های اندرویدی پشتیبانی کند. با کمی فکر متوجه شدم که این تبلت خیلی با سلیقه کاری من خیلی جور در می‌آمد و البته خیلی هم ارزان از مدل مشابه خارجیش که قرار بود خریداری کنم.

من هم که بیشتر هدفم از خرید تبلت وبگردی و سرگرمی بود. خلاصه بعد از خرید تبلت مینیاتور چند تا بازی هیجان و انگیز و مهیج را روی این تبلت نصب کردم. از Cut the Rope و Subway Surfers گرفته تا TRAFFIC RACER و... خواستم تا برای یکبار هم که شده طعم هیجان و سرعت رو تجربه کنم ابتدا برای همین بازی TRAFFIC RACER رو که چند روز پیش تو دریچه معرفی کردیم رو نصب کردم. این بازی به حدی جالب و سریع اجرا شد مثل اینکه TRAFFIC RACER روی این تبلت یکپارچه سازی شده بود که ساعت‌ها من رو مشغول خودش کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار گوشی، ،
:: برچسب‌ها: هيجان و سرگرمی با يک تبلت ايرانی,

آرشیو کامل نوشته های پیشین